Welcome to Lee Amron Beauty School

צ'ק ליסט לאירוע מוצלח

הרי זה ידוע שככל שתקדימו לתכנן את האירוע שלכם, כך הוא יהיה מושלם. על כן, מומלץ לכם לערוך צ'ק ליסט הכולל בתוכו התייחסות למספר דברים בהם:
רשימת מוזמנים סופית, תאריכים אפשריים לאירוע, חיפוש מקום מתאים לאירוע ומציאת חברת הפקת אירועים.

בהמשך, חצי שנה לפני מועד האירוע, מומלץ שתתמקדו בדברים הללו: סגירת חוזה עם הצלמים, סגירת חוזה עם התקליטן, סגירת חוזה עם קייטרינג, סגירת חוזה עם בר וסגירת עיצוב האולם.
כמו כן, כדאי גם לתת חשיבות לכל הדברים הללו: בחירת בגדים לאירוע, בחירת מעצבי שיער, בחירת מאפרת, בחירת מנהלי הטקס.

כאשר אתם מתקרבים לאירוע ונמצאים חודש לפני האירוע, אז מומלץ לתת את הדגש לאלה:
קנייה של טבעות נישואין (במידה ומדובר על אירוע מסוג חתונה), שליחת הזמנות לאירוע, פגישה עם התקליטן, ארגון סידורי הישיבה, קנייה של אביזרים לרחבת הריקודים, מדידות של הבגדים וטעימות קייטרינג.

קחו בחשבון שאם תארגנו את האירוע לפי הצ'ק ליסט שלנו, תוכלו להגיע לאירוע כשאתם עם מצב רוח טוב וגם אם במהלך התכנון והארגון יצוצו משברים, אתם תוכלו לטפל בהם בזמן, כך שהם לא יפגעו באירוע עצמו.

שאלות ותשובות נפוצות בכל הקשור לתכנון האירוע

שאלה מס' 1 – האם צריך חברת הפקת אירועים לאירוע קטן?

אם תבחרו לשכור את שירותיה של חברת הפקת אירועים, אתם תורידו מעצמכם המון נושאים ודברים שיש לטפל בהם הקשורים לאירוע. לכם יישאר רק להגיע לאירוע ולהנות ממנו. יש מי שאוהב לתכנן את האירוע בעצמו ויש מי שמעדיף לתת את התפקיד למנהל אירועים. על כן, הכל עניין של החלטה אישית שלכם בלבד.

שאלה מס' 2 – איך בוחרים ספקים כמו מאפרים ומעצבי שיער לאירוע?

אין ספק שמדובר על משימה מורכבת. יש לבחור את הספקים הללו על פי הכישורים האישיים וכמובן על פי הניסיון המקצועי שלהם. אפשר לבקש לבצע הדגמה של איפור ושיער לפני האירוע.

שאלה מס' 3 – איך לבחור את המקום לחגיגת האירוע?

יש לכם שתי אופציות עיקריות: אולם אירועים או גן אירועים. מומלץ להגיע למקומות מומלצים ולהתרשם. קחו בחשבון שגן אירועים הוא מקום פתוח והוא גם מספק אווירה צעירה ודינמית. אבל שוב, גם כאן מדובר על החלטה אישית שלכם ולאחר שתבקרו באולמות וגני אירועים, אתם כבר תרגישו לאיזה קונספט אתם מתחברים יותר.

שאלה מס' 4 – איזה אטרקציות לשלב באירוע?

לאחרונה אנו שומעים על כל מיני אטרקציות חדשות וייחודיות. אחת מהן היא עמדות פופ אפ איפור ושיער. מדובר על אטרקציה שיכולה להתאים לחתונה או למסיבת רווקות.
אטרקציות נוספות שיכולות להתאים לאירועים הם: עמדות צילום, מעגל מתופפים, בר מתוקים, אמן בלונים, מגנטים לאירועים, בובות ענק ועוד.

דילוג לתוכן