Welcome to Lee Amron Beauty School

איך שומרים על ציפורניים בריאות ומטופחות לאורך זמן?

שמירה על הציפורניים ועל כפות הרגליים בריאות ויפות לא חייבת להיות יקרה או לגזול מכם זמן רב. הטיפים הבאים ייעזרו לכפות הרגליים וגם לציפורניים שלכם להיראות נפלא לאורך זמן, וגם למנוע בעיות כאלו ואחרות כמו למשל פטרת בציפורניים או יובש בעקבים.

טפלו בעור יבש בגב כף הרגל

הרגילו את עצמכם לטפח את כפות הרגליים שלכם באמצעות הסרת עור יבש. כדי לעשות זאת השרו את כפות הרגליים במים למשך 10-15 דקות כדי לרכך את העור. לאחר מכן הסירו את העור היבש על ידי האמצעים שאתם מעדיפים (כיום יש המון מוצרים ותכשירים ייעודיים). לאחר הקרצוף מרחו קרם רגליים עשיר בחמאת קקאו או חמאת שיאה.

טפלו בפטרת ציפורניים

טיפול בפטרת ציפורניים ברגליים כמו שצריך הוא חובה ממש. טיפולים אנטי פטרייתיים מגיעים בצורות רבות – לקים, קרמים, אבקות ועוד. אם אתם לא מצליחים להתמודד עם פטרת ציפורניים כמו שצריך, פשוט פנו אל המומחים בתחום אשר יכולים לבדוק את הציפורניים שלכם ולהמליץ על הטיפול הרצוי.

שימו לב – כדאי עד כמה שאפשר לשמור על רגליים יבשות. תנאי חושך ולחות הם שגורמים לפטריות שלכם לגדול ולהתפתח. כמו כן גם שמירה על היגיינת כף רגל בסיסית תעזור, למעשה זו שיטת המניעה הטובה ביותר לזיהומים פטרייתיים. שטפו את כפות הרגליים היטב לעיתים קרובות ויבשו אותן היטב, הקפידו לייבש בעיקר את האזורים בין אצבעות כפות הרגליים. הקפידו גם לגרוב גרביים נקיות מדי יום.

השתמשו בקרם לחות

אם העקבים שלכם יבשים וסדוקים יכול להיות שתצטרכו לפנות לטיפולי פדיקור רפואי כדי לטפל בכך. פדיקור רפואי גם ייתן לכם מענה במידה ואתם זקוקים לטיפול בפטרת ציפורניים. יש המון דרכים לטפל בעור יבש, ושפע של תכשירים ומוצרי לחות לבחור מהם. כדאי מאוד לקבל המלצות על קרם לחות איכותי או על פילינג שיעזור להתמודד עם העור היבש, כי לפעמים לא תצליחו להתמודד עם כך בעצמכם.

התפנקו עם פדיקור, ובחרו את האנשים הנכונים לתפקיד

אוהבים פדיקור? זכרו שהטכניקה לא פחות חשובה, כי קיצוץ לא מקצועי של הציפורניים עשוי להוביל לציפורניים חודרניות או לזיהומים לא רצויים. קחו בחשבון שהציפורניים הופכות לשבירות יותר עם הגיל, לכן חשוב לשים לב שמי שמבצע את הפדיקור משתמש בחומרים איכותיים אשר לא ייבשו את הציפורניים שלכם.

השקיעו בכפות הרגליים שלכם ובציפורניים שלכם! בסופו של דבר כפות הרגליים הן הבסיס של הגוף, הן לוקחות אותנו לכל מקום, ועליהן להיות מטופלות ולהיראות כמה שיותר טוב!

דילוג לתוכן